Re: Jest 17-tka i wreszcie po bolu :))

Autor: Tałajczyk Piotr (piotrtal_at_promail.pl)
Data: Sun 08 Nov 1998 - 20:42:29 MET

                 j.fiok_at_students.mimuw.edu.pl (Jacek Fiok)
                  wRoTe iN pl.comp.pecet:

>Kupiłem P70 tacie do firmy. Generalnie stabilność, kolory, odświeżanie
>są OK, ostrość liter doskonała (1280x1024). Max HSync = 95kHz.

słyszałem, że podobno 'pompuje obraz' przy zmianie rozdzielczości?
inaczej: przy zmianie rozdzielczości obraz na chwilę przygasa, a potem
powoli się rozjaśnia.
podobnie mam na swojej badzienej 14stce.

>Zauważyłem jedną wadę: przy używaniu całej powierzchni kineskopu do
>wyświetlania kąty w rogach nie są proste.

chodzi Ci o kąt prosty w rogach kineskopu?

>Właściwie to nawet nie wiem,
>czy to jest wada, bo kineskop wcale nie jest taki płaski, powiem
>więcej, myślałem, że będzie lepiej (ale niezły tekst :).

ten panasonic (chodzi o kineskop) w rzeczywistosći jest dużo bardziej
okrągły niż na zdjęciach reklamowych - no, ale to przecież
zrozumiaaaałe :)) . nie widziałem, go w akcji, byc może to takie
złudzenie optyczne :>>> i podczas pracy obraz z tego kineskopu wydaje
się byc bardiej płaski niż on sam (hle, hle).

>A skoro sam kineskop przy rogach jest już dosyć mocno wygięty, to może
>lepiej się nie da tzn. ten typ tak ma? Czy powinniśmy to reklamować?

nie widziałem jak wyglada w praniu obraz z tego P70 więc nie mam
pojęcia czy to jest dla niego normą. :(

>BTW. Wczoraj zadzwonił do mnie kolega i mówi tak: kupiłem CTX Futura
>17 cali, odpalam w domu i widzę takie 2 koszmarne paski... potem
>opowiedział, jak ten monitor zareklamował, narobił szumu w sklepie,
>wszyscy już go zdążyli przeprosić, aż w końcu ktoś mądrzejszy
>wyjaśnił, jak to jest z tym trinitronem... i skończyło się na
>downgrade do modelu 1792SE... :)

hle, hle... niezłe. :)

BTW: ostatnio w sklepach pojawiły się monitory MAG17'' robione na
kineskopach Trynitrona. cena takiej 17stki w sklepie oscyuje gdzieś w
granicach 1700PLN (czyli 200PLN droższe od P70)- ciekawe czy obraz
jest mniej tak samo dobry jak w CTX17Futura?

>Jacek Fiok, Warszawa

                    pozdrowionka...
                             Tałajczyk Piotr..........Cz-wa
                             email:.........piotrtal_at_promail.pl