Re: Jest 17-tka i wreszcie po bolu :))

Autor: Jacek Fiok (j.fiok_at_students.mimuw.edu.pl)
Data: Fri 06 Nov 1998 - 17:55:57 MET

Dnia Fri, 06 Nov 1998 15:31:11 GMT, piotrtal_at_promail.pl (Tałajczyk
Piotr) napisał:

>czy ktoś z grupy ma może panasonica _p70? jak ten monitor wypada w
>świetle innych z tej klasy? podobno obraz generowany na tych nowych
>kineskopach panasonica jest tak samo dobry jak na sonowskich
>trynitronach? jak się tak na niego z boku popatrzało to nie wyglądał
>on na wcale superpłaski (to już LG77i stojące obok sprawiało wrażenie
>bardziej płaskiego ;>)... no i ten dziwny fioletowy kolor kineskopa..
>brrr. :)))
>czy warto byłoby kupić tego panasonica_p70 za 1500PLN czy raczej
>polecalibyście coś innego w tej cenie.

Kupiłem P70 tacie do firmy. Generalnie stabilność, kolory, odświeżanie
są OK, ostrość liter doskonała (1280x1024). Max HSync = 95kHz.
Zauważyłem jedną wadę: przy używaniu całej powierzchni kineskopu do
wyświetlania kąty w rogach nie są proste. Właściwie to nawet nie wiem,
czy to jest wada, bo kineskop wcale nie jest taki płaski, powiem
więcej, myślałem, że będzie lepiej (ale niezły tekst :).
A skoro sam kineskop przy rogach jest już dosyć mocno wygięty, to może
lepiej się nie da tzn. ten typ tak ma? Czy powinniśmy to reklamować?

BTW. Wczoraj zadzwonił do mnie kolega i mówi tak: kupiłem CTX Futura
17 cali, odpalam w domu i widzę takie 2 koszmarne paski... potem
opowiedział, jak ten monitor zareklamował, narobił szumu w sklepie,
wszyscy już go zdążyli przeprosić, aż w końcu ktoś mądrzejszy
wyjaśnił, jak to jest z tym trinitronem... i skończyło się na
downgrade do modelu 1792SE... :)

Jacek Fiok, Warszawa
j.fiok_at_students.mimuw.edu.pl, jfiok_at_vlo.waw.pdi.net
http://vlo.waw.pdi.net/~jfiok/
ICQ UIN: 7860153 _____ Overclocking? Have fan! _____