Re: Jest 17-tka i wreszcie po bolu :))

Autor: Jacek Fiok (j.fiok_at_students.mimuw.edu.pl)
Data: Mon 09 Nov 1998 - 20:09:09 MET

Dnia Sun, 08 Nov 1998 19:42:29 GMT, piotrtal_at_promail.pl (Tałajczyk
Piotr) napisał:

>słyszałem, że podobno 'pompuje obraz' przy zmianie rozdzielczości?
>inaczej: przy zmianie rozdzielczości obraz na chwilę przygasa, a potem
>powoli się rozjaśnia.
>podobnie mam na swojej badzienej 14stce.
Nic takiego nie widziałem.

>chodzi Ci o kąt prosty w rogach kineskopu?
W rogach wyświetlanej powierzchni. Co mnie obchodzi kąt w rogu
kineskopu, który może być w ogóle niewidoczny (już pod plastkiem z
obudowy :)

>BTW: ostatnio w sklepach pojawiły się monitory MAG17'' robione na
>kineskopach Trynitrona. cena takiej 17stki w sklepie oscyuje gdzieś w
>granicach 1700PLN (czyli 200PLN droższe od P70)- ciekawe czy obraz
>jest mniej tak samo dobry jak w CTX17Futura?

Przeciez roznych produkcji na trinitronie jest jak mrowków... ADI,
Belinea... sorry, ale nie powiem Ci, ktore sa najlepsze :)

Jacek Fiok, Warszawa
j.fiok_at_students.mimuw.edu.pl, jfiok_at_vlo.waw.pdi.net
http://vlo.waw.pdi.net/~jfiok/
ICQ UIN: 7860153 _____ Overclocking? Have fan! _____