Re: ZX Spectrum? Przecież to była zabawka!

Autor: Marek Oberman (pesk_at_pesk.org.pl)
Data: Sun 08 Nov 1998 - 17:44:41 MET

Marcin Wieczorek napisał(a) w wiadomości:
<364abe62.15325556_at_news.lodz.pdi.net>...

>Chodzi o to, że jeden nawrócony jest wart więcej niż iluś tam (AFAIK
>99) sprawiedliwych.

Zgoda to wiem, ale kto tu jest nawrocony w tym watku?
Ja nikogo takiego nie zauwazylem. Na poczatku myslalem
ze Pszemol, ale przeciez on kradl jedynie dlatego, ze nie
bylo za to sankcji prawnch, bo na poczatku instalki
bylo napisane ze kradnie, ale to go jak widac nie wzruszalo.
Teraz nie kradnie bo boi sie wiezienia no i z powodu, ze sam
pisze jakies programy to nic innego nie moze powiedziec.
Wiec u niego nie ma mowy o nieuzywaniu piratow z powodu
zasad moralnych, a tym samym nie mozna mowic o zadnym
nawroceniu. Tak wiec nadal nie rozumiem co ma
wspolnego biblijny syn marnotrawny z tym watkiem? ;)

--
Pozdrawiam
Marek Oberman