Re: Piętnuję wszystkich złodzieji oprogram owania

Autor: Jacek Popławski (jpopl_at_kki.net.pl)
Data: Sun 08 Nov 1998 - 17:09:15 MET

Roman Mitka wrote:
>Wolność FIRMY? Też mi dobro. FIRMA jest dla mnie niczym
>liczy sie człowiek.

no tak... a masa to wielu ludzi.. wolność JEDNOSTKI? Też mi dobro...
jednostka jest dla mnie niczym - liczą się masy
hint: firma jest czyjąś własnością.. nie wpadłeś na to?

>Rozglądnij sie. FIRMA kłamie, FIRMA oszukuje,
>za pomocą socjotechnik wciska Ci niepotrzebny Ci produkt
>zabierając więcej pieniędzy niż jest on wart.

więc jeżeli ktoś się poddaje tym socjotechnikom to sam jest sobie winny,
nie zamierzam litować się nad jakimś biednym człowiekiem-rośliną, który
kupi wszystko co się mu pokaże i któremu wszystko można wmówić

>To czy ja uzywam w domu nielegalnego oprogramowania
>nie ma dla programisty zadnego znaczenia. Bo gdybym
>niał zapłacić za legalne, to bym go nie kupił.

kupił byś inne, tańsze

>Programista bierze pensje czy produkt sie sprzedaje
>czy nie.

jak się nie sprzedaje, to będzie to jego ostatnia pensja