Re: K6/2 czy P II ???

Autor: Vindex (vindex_at_friko.onet.pl)
Data: Sun 08 Nov 1998 - 01:34:08 MET

On Sat, 07 Nov 1998 21:02:38 GMT, j.fiok_at_students.mimuw.edu.pl (Jacek
Fiok) wrote:

<ciach>
>przy okazji: odpalam demko tresspassera, a on mi na to bezczelnie:
>cannot find MSVCIRT.DLL - czy nie uwazacie, ze to skandal?

No coz - w koncu nie jest to wersja koncowa wiec rozne cuda moga sie
dziac :) Podeslac Ci ja?

> Skad sie
>bierze ten plik? Co on w ogole za jeden? Intryguje mnie ta literka "i"
>w srodku, bo tak to rozumiem byloby visual-c-runtime.

Zagladajac "do srodka" zauwazylem glownie obsluge strumieni wiec moze
"input"? Zbiorow naglowkowych nie mam wiec i pewnosci nie mam

>Jacek Fiok, Warszawa

Pozdrowienia

Vindex