Re: K6/2 czy P II ???

Autor: Jacek Fiok (j.fiok_at_students.mimuw.edu.pl)
Data: Sat 07 Nov 1998 - 22:02:38 MET

Dnia Sat, 07 Nov 1998 16:29:44 GMT, rsokol_at_iname.com (Radoslaw Sokol)
napisał:

>Heretic 2 rzeczywiście dość nieźle obciąża grafikę. Niestety nie mogę
>sobie w niego pograć, bo AFAIK są tylko wersje DirectX (strasznie wolna)
I tu sie wtrace, nie mam nic do zarzucenia plynnosci H2Demo w
800x600/D3D-GL na moim C375A/G200...

BTW zauwazcie, ze praktycznie we wszystkich nowych gierkach, nawet
tych quake-owatych jest obsługa D3D: blood2, tresspasser, heretic2...
przy okazji: odpalam demko tresspassera, a on mi na to bezczelnie:
cannot find MSVCIRT.DLL - czy nie uwazacie, ze to skandal? Skad sie
bierze ten plik? Co on w ogole za jeden? Intryguje mnie ta literka "i"
w srodku, bo tak to rozumiem byloby visual-c-runtime.

Jacek Fiok, Warszawa
j.fiok_at_students.mimuw.edu.pl, jfiok_at_vlo.waw.pdi.net
http://vlo.waw.pdi.net/~jfiok/
ICQ UIN: 7860153 _____ Overclocking? Have fan! _____