Re: NAGRYWANIE 680 MB a co z 1.2GB ???

Autor: Wojtek Deneka (devix_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Sat 07 Nov 1998 - 19:10:59 MET

On 6 Nov 1998, Perzan wrote:

> Coś mi się to nie widzi. Z tego co piszesz, to wynika, że te CD-ek
> powinien mieć clusterów na 1.2 GB ! Gdzie tu można mieć straty
> z kilkoma pokaźnymi avikami z Good Times... i Weezerem ?
> To po pierwsze, a po drugie, przecież na CD'ku nie masz clustrów
> 32kB !
> Pozdrawiam.
> Perzan.

a jednak. po prostu system plikow na cd-ku nie jest tak "marnotrawny" jak
fat (16 lub 32) bo jest zupelnie inaczej zorganizowany. fat to tylko jedna
z mozliwosci organizacji danych na dysku.

---
Wojtek Deneka				!\-   o\/	!!!
devix_at_polsl.gliwice.pl			!_\-\/|/\	!!!
http://zeus.polsl.gliwice.pl/~devix	   \-		!!!