Re: NAGRYWANIE 680 MB a co z 1.2GB ???

Autor: SiNuS (SiNuS_at_NOSPAM.Friko2.Onet.Pl)
Data: Sat 07 Nov 1998 - 19:56:11 MET

>Coś mi się to nie widzi. Z tego co piszesz, to wynika, że te CD-ek
>powinien mieć clusterów na 1.2 GB ! Gdzie tu można mieć straty
>z kilkoma pokaźnymi avikami z Good Times... i Weezerem ?
>To po pierwsze, a po drugie, przecież na CD'ku nie masz clustrów
>32kB !

Jasne ze na CD nie ma takich klastrow ale jak przegrywasz
na twardy to jest to zapisywane w innym systemie plikowym.
Co z tego ze sa jeden czy dwa pliki o pojemnosci kilknunastu
czy kilkudziesiecu mega na cd. Wystarczy ze jest kilka/kilkanascie
tysiecy malych pliczkow ktore juz zadbaja o wiecej miejsca
dla siebie na HD (przy kopiowaniu). Partycje z FAT16 powyzej 1024MB
maja klastry 32kB. Pliczek o dlugosci 1 bajta (nie sprawdzalem ale
wystarczy chyba nawet utworzyc pusty plik) zajmuje wtedy 32kB

SiNuS