Re: NAGRYWANIE 680 MB a co z 1.2GB ???

Autor: Perzan (Bez_GnOjU_perzan_at_friko.sos.com.pl)
Data: Fri 06 Nov 1998 - 17:22:13 MET

Tałajczyk Piotr <piotrtal_at_promail.pl> napisał(a) w artykule
<364612a0.20437873_at_news.tpnet.pl>...
> "Perzan" <Bez_GnOjU_perzan_at_priv.sos.com.pl>
> wRoTe iN pl.comp.pecet:
>
> [...]
>
> strata na niepełnych clusterach.
> kliknij prawym przyciskiem na jakimś katalogu windy, wybierz
> [properties] i jak się wszystko policzy to popatrz w dane [size].
> większa liczba oznacza rzeczywistą ilośc bajtów zajętosci (czyli tyle
> w rzeczywistości jesteś w plecy z iloscią wolnego miejsca na tym
> katalogu).
> to samo możesz sobie sprawdzić na chociażby WindowsCommanderze
> wciskając [ctrl] + [q].

Coś mi się to nie widzi. Z tego co piszesz, to wynika, że te CD-ek
powinien mieć clusterów na 1.2 GB ! Gdzie tu można mieć straty
z kilkoma pokaźnymi avikami z Good Times... i Weezerem ?
To po pierwsze, a po drugie, przecież na CD'ku nie masz clustrów
32kB !
Pozdrawiam.
Perzan.

Tomasz Perzanowski
perzan_at_priv.sos.com.pl
Usuń "Bez_GnOjU_" z adresu zanim odpowiesz.