Re: ZX Spectrum? Przecież to była zabawka!

Autor: Marcin Wieczorek (wieczor_at_polbox.com)
Data: Sat 07 Nov 1998 - 17:33:33 MET

Czy pamiętasz co napisałeś? Przypomnę:

>Zwróć uwagę, miliony osób na całym świecie kradną Windows Commander Chrisa
>Ghislera, a on z tego powodu aż tak mocno nie rozpacza.

Co ma do tego Twoja legalna lub nie licencja? Bądź łaskaw trzymać się
tematu, o którym piszemy.

>Kolego, cytujesz projekt nowelizacji KK za który mam nadzieję nikt zdrowy na
>rozum nie będzie głosował. A Ty już proponujesz jego zastosowanie w
>praktyce...

O ile wiem ten kodeks wszedł w życie od 1 września 98 roku.

>Taka luźna uwaga: dlaczego wg. cytowanego projektu z całego grona praw
>autorskich wydzielono tylko "program komputerowy"? Znaczy za program 5 lat
>więzienia, a za pesenkę jedynie społeczne beeee?
>No jasne, przecież żaden muzyk nie na tyle kasy co BG z M$ i nie kwalifikuje
>się na to żeby rządzić w Polsce...

Co do praw fonograficznych się nie wypowiem bo się na tym nie znam.
Zacytowałem tylko fragment dotyczący programów. Jeśli można tego
tematu się trzymaj.

--
Marcin Wieczorek ( T-1000 )
wieczor_at_polbox.com