Re: ZX Spectrum? Przecież to była zabawka!

Autor: Sergiusz Mitin (sergium_at_ld.onet.pl)
Data: Sat 07 Nov 1998 - 13:18:52 MET

Marek Guevara Braun napisał(a) w wiadomości:
<3644134A.278402CF_at_atm.com.pl>...

>To znaczy ze jak ktos pisze program, ktory steruje np. systemem
>chlodzenia w takiej elektrowni atomowej i tego programu nie mozna
>kupic od Ruskich na Stadionie to jest kiepskim programista ???!!!

Oczywiście, że na serio ja tak nie uważam.
Ale napisałem tak, żeby Przemol ze swoim stylem i poziomem kultury
prowadzenia dyskusji mnie zrozumiał.
Jeśli wolisz inny pozióm - proszę uprzejmie ale chyba lepiej nie w tym
wątku, co? ;-))

--
Pozdrawiam.
Sergiusz Mitin