Re: Jest 17-tka i wreszcie po bolu :))

Autor: Marek Kolankiewicz (kolan_at_writeme.com)
Data: Fri 06 Nov 1998 - 20:01:55 MET

w pracy mam same trinitrony i to 0d 15 do 21 cali. sa super!!!!! a paski
to przeskadzaja tylko rozhisteryzowanym ludziom co nie potrafia odroznic
zalet lampy trinitron od calego badziewia na rynku (no za wyjatkie
diamondtronu - bo to to samo co trinitron)
Paski widac tylko na bialym tle:
- w Quake'u nie widac
- w 3dstudio Max nie widac
- w photoshopie nie widac....

wiec o co ten krzyk??????
wszystkie profesjonalne firmy DTP pracuja TYLKO na TRINITRONACH
CHYBA, ZE ICH NIE STAC NA ZAKUP TAKOWYCH.....
Pozdrawiam
Marek