Re: Piętnuję wszystkich złodzieji oprogram owania

Autor: Creavis (creavis_at_friko.onet.pl)
Data: Fri 06 Nov 1998 - 15:05:03 MET

Łukasz Bromirski wrote in message <3642F39F.899D9719_at_gazeta.pl>...

>Eeee, no więc tak. To nie tylko komuniści kradną, i nie tylko
>oni robią to "dla idei". Przedmówca powiedział coś o alt.crack itp.
>czyli o listach dyskusyjnych, na których ludzie wymieniają się
>crackami do programów/gier, a listy te najaktywniej działają
>właśnie w Stanach. Czyżby tam byli już sami komuniści?

oczywiscie ze nie tylko komunisci kradna, ale wlasnie na tych wszyskich listach
wciaz, na okraglo padaja takie argumenty z cyklu: "i need a crack, cos i'm not gonna
pay anything for the product of this fuckin M$, and all the others pigs who want to
take advantage of me". dlatego pisze ze szerzy sie takie podejscie. a niech sobie
kradna-ale bez tej kretynskiej ideologii

>Tak BTW, pisanie "komuch", "postkomuch" oraz w ogóle wyrażanie
>się w taki sposób dosyć jasno świadczy o poziomie inteligencji
>i świadomości piszącego.

wiem, wiem, to byl tylko follow-up myslowy, odnoszacy sie do lewicowych skrajnosci