Re: Piętnuję wszystkich złodzieji oprogram owania

Autor: Creavis (creavis_at_friko.onet.pl)
Data: Fri 06 Nov 1998 - 15:05:02 MET

Roman Mitka wrote in message <3642FF53.16BC_at_convector.com.pl>...
>(...)

>To donieś o tym do prokuratury.

nie mam zamiaru-kradniesz ty, kradne ja, kradna wszyscy na tej grupie (przepraszam
wszyskich ktorzy tego nie robia uzywajac tylko leganego softu)
cala ta debata ma za zadanie stwierdzenie faktu a nie donoszenie do prokuratury, a
toczy sie ona tylko dlatego, ze od dluzszego czasu zaprzeczasz faktom. dobrze ze
wreszcie jednak zaakceptowales i pogodziles sie z faktem bycia zlodziejem (tak,
takim samym jak ja)