Re: skrzynka ATX - problemik

Autor: Kowalski Robert (robek_at_packplast.com.pl)
Data: Fri 06 Nov 1998 - 14:34:27 MET

Tomasz Cejner napisał(a) w wiadomości:
<71ukec$1r3$1_at_galaxy.uci.agh.edu.pl>...
>Kowalski Robert <robek_at_packplast.com.pl> wrote:
>
>: Tomasz Cejner napisał(a) w wiadomości:
>: <71sh5k$fda$1_at_galaxy.uci.agh.edu.pl>...
>:>Niedawno wlozylem swoja plyte (ASUS TX-97) do obudowy ATX i pare
>:>drobiazgow mnie niepokoi.
>:>
>:>1) Cichutkie terkotanie slyszane z zasilacza w trybie czuwania. Chyba
>:>pojde z tym do serwisu, lecz nie wiem co to moze byc?
>:>
>:>2) Po zresetowaniu komputera, blokuje sie klawiatura! Pojawia sie blad -
> [...]
Lub reklamacja zasilacza.

Co do tego 5mA to nie jestem pewien ale chyba do KeybPower On potrzeba duzo
więcej.
Ale to nie ma znaczenia. Ja miałem takie cuda z twardzielami przez te
obudowy to ludzkie pojęcie przechodzi.
Na dysku Samsung 4.3 GB wszystko niby w porządku ale po restarcie Windy
przez menu Start -> Zakończ -> Uruchom ponownie komputer
miałem podczas uruchomienia komputera albo scandisk z zarzutem że komputer
nie został prawidłowo zamknięty albo co gorsza boot menu z informacją że
został wykryty błąd w rejestrach.

Po podłączeniu tego zasilacza do całkiem innego komputera dysk Seagate po
takim restartowaniu Windy przestał być wogóle widoczny w BIOSie, przetrwał
tylko Caviar na drugim kontrolerze
Podłączenie innego zasilacza powodowało zniknięcie wszystkich tych
problemów.
Z klawiatur tylko Samsung PS/2 działał dobrze, BTC raz na jakiś czas a
Chicony nigdy.

--
Robert Kowalski
ICQ UIN:7112656