Re: skrzynka ATX - problemik

Autor: Tomasz Cejner (heretyk_at_ciapek.uci.agh.edu.pl)
Data: Fri 06 Nov 1998 - 11:53:00 MET

Kowalski Robert <robek_at_packplast.com.pl> wrote:

: Tomasz Cejner napisał(a) w wiadomości:
: <71sh5k$fda$1_at_galaxy.uci.agh.edu.pl>...
:>Niedawno wlozylem swoja plyte (ASUS TX-97) do obudowy ATX i pare
:>drobiazgow mnie niepokoi.
:>
:>1) Cichutkie terkotanie slyszane z zasilacza w trybie czuwania. Chyba
:>pojde z tym do serwisu, lecz nie wiem co to moze byc?
:>
:>2) Po zresetowaniu komputera, blokuje sie klawiatura! Pojawia sie blad -
:>keyboard error or locked. Co ciekawe, wylaczenie i wlaczenie zalatwia
:>sprawe. Poza tym w momencie resetowania cos (najpewniej twardziel) wydaje
:>dziwny metaliczny dzwiek.
:>
:>Wszystko to razem jest dosyc dziwne, a meczy mnie to ze komputer mam w
:>innym miescie niz w tym, w ktorym ja kupilem i nie chce mi sie wozic
:>calosci wracajac do domu.
: Czy czasami ta obudowa ATX nie nazywa się JOY ?
: to taka w jakiej OPTIMUS, FF COMPUTERS i kilka innych firm sprzedaje swoje
: komputery.
: Charakterystyczna jest dziura na FDD.

: Jeśli to ta obudowa to fabrycznie ma zwalony zasilacz (zbyt słaby)

Taka okraglutka, z dziura na FDD. Genau! A zeby to!!! A myslalem coby sie
upewnic, czy zasilacz jest wlasciwy - powinien w stanie czuwania dawac sie
obciazyc na 5 mA, prawda?

Czyli pozostaje zmiana obudowy?

--
+-[ Tomasz J. Cejner ]---[ czlonek z ramienia KNNNSzMPChoChPKiM ]---