Re: Piętnuję wszystkich złodzieji oprogram owania

Autor: Roman Mitka (mitka_at_convector.com.pl)
Data: Fri 06 Nov 1998 - 15:04:47 MET

> a wedlug ciebie w tej firmie to kto pracuje? roboty? firma to ludzie-przelozenie jest
> absolutnie bezposrednie. btw: proponuje wyprowadzenie sie na Kube-bedziesz mogl do
> woli okradac kapitalistycznych krwiopijcow-tam tez firmy sa dla nich niczym (i widac
> jak na tym wychodza)

Co? Na Kubie nie ma kapitakistów. Jest tylko Castro. A z nim trzeba
uważać
bo wsadzi do pierdla(albo gorzej). Niepskie sa twoje rady.

> co nie zmiania faktu ze kradniesz....

Ty też kradniesz.

> ROTFL, ROTFL, ROTFL, ROTFL!!!!!!!!!! myslalem ze sie posikam jak to czytalem. no
> fakt-ci wlasciciele to sa dopiero zdemoralizowani!-chca zarabiac na swoich
> produktach! masz absolutna racje-demoralizacja absolutna..... :-)))

> to po jaka cholere kradniesz niepotrzebne ci produkty tej firmy?
> swoja droga-mysleles moze o przystapieniu do jakichs lewackich bojowek?

Nie rozumiem. Plączesz sie. Nie rozumiesz o czym mówie.

> no wlasnie-uzywasz programu za ktory nie jestes w stanie zaplacic, wiec go
> ukradles-that's all....

Pozwoliłem go sobie zdobyć, aby móc w przyszłości (np. w pracy)
kozystac z legalnego.

> jakbys mogl to bys ukradl-prawda? powiedzmy ze ktos ci oferuje xeona za 500zl. co
> mowisz? "biore, ale to nie kradziez-bo jakbym nie dostal za 500zl, to bym nie kupil
> wcale".....revelacja-idz z tym do sadu, zobaczymy, pewnie dadza sie przekonac :-)))

Wogóle nie myślisz.
A te Twoje wnioski!!?

> jasne, jasne-zwlaszcza firmy skadajace sie z 1 osoby, tudziez 2 czy 3 osob-wedlug
> ciebie oni dostaja pensje i jest im ryba, czy cos sie sprzedadza? obawiam sie ze M$
> jest tylko jeden, a reszta zyje z tego, czego nie uda ci sie ukrasc....

Nie uzywam takich programów.

> masz racje-rzuc robote, bo szef cie okrada. pewnie sabotujesz dzialania prowadzace do
> zysku w twojej pracy, co? no zeby cie "szef nie wyzyskiwal i nie zarobil"......

Znowu te twoje chore wnioski

> a jak ktos produkt ukradnie to i najlepsza robora wszystkich nic nie pomoze....

Dobrz dobrze. Kriszna Cię kocha!