Re: karty na Vortex'ie 2

Autor: Vindex (vindex_at_friko.onet.pl)
Data: Fri 06 Nov 1998 - 11:32:38 MET

On Fri, 06 Nov 1998 08:55:59 GMT, "Harry" <gjedrasi_at_friko6.onet.pl>
wrote:

>Hej,
>Ostatnio kupilem sobie sprzet audio i chcialbym do
>niego podlaczyc kompa. Chcę więc kupić kartę dźwiękową
>chodzącą na A3D 2.0.

Radzilbym Ci jednak poczekac na jakies konkretne testy - Vortex 2 to
nowa karta i jest narazie w powijakach wiec warto przynajmniej
przeczekac okres niemowlectwa :)

>Wyczytalem na www.a3d.com, ze w październiku wychodzi
>karta Diamond Monster Sound MX330 na Vortex'ie 2.

Poprawka - miala wyjsc :) AFAIK ta karta bedzie dopiero w tym miesiacu
wiec przed grudniem to ja bym sie jej nie spodziewal :)

>Czy jest ona dostępna już w Polsce i za ile?
>A może polecacie inne karty na tym chipie?

Narazie innych (poza wersjami reference) nie ma

>Nie wiem czy wcześniej był poruszany ten temat, bo
>nie interesowałem się kartami dźwiękowymi.

Jesli mozesz poczekac chwile to byloby to dobre rozwiazanie. Aureal ma
teraz dosc duze klopoty (trzy osoby z zarzadu zostaly postawione w
stan oskarzenia o defraudacje) wiec mysle ze nie ma sie co szarpac do
przodu

>A szukanie w archimum przyprawia mnie o zawał serca,
>bo mój modem 56k łączy się na 14400 (jak dobrze pójdzie).

No coz ... Tak to niestety u nas bywa ...

>Bardzo mi na tym zależy.
>
>dzięki i pozdrawiam
>Harry

Pozdrowienia