karty na Vortex'ie 2

Autor: Harry (gjedrasi_at_friko6.onet.pl)
Data: Fri 06 Nov 1998 - 09:55:59 MET

Hej,
Ostatnio kupilem sobie sprzet audio i chcialbym do
niego podlaczyc kompa. Chcę więc kupić kartę dźwiękową
chodzącą na A3D 2.0.
Wyczytalem na www.a3d.com, ze w październiku wychodzi
karta Diamond Monster Sound MX330 na Vortex'ie 2.
Czy jest ona dostępna już w Polsce i za ile?
A może polecacie inne karty na tym chipie?

Nie wiem czy wcześniej był poruszany ten temat, bo
nie interesowałem się kartami dźwiękowymi.
A szukanie w archimum przyprawia mnie o zawał serca,
bo mój modem 56k łączy się na 14400 (jak dobrze pójdzie).

Bardzo mi na tym zależy.

dzięki i pozdrawiam
Harry
  Grzegorz Jedrasik