Creative DVD - zla jakos obrazu.

Autor: ToM (action_at_ic.com.pl)
Data: Thu 05 Nov 1998 - 21:45:40 MET

Hejka

Mam maly problem z odtwarzaniem filmow DVD
Jakość odtwarzania na monitorze komputera jest bardzo słaba, (wrecz
beznadziejna) obraz jest odtwarzany płynnie jednak jest rozmyty a kolory
mało nasycone (mimo możliwości regulacji), po podlaczeniu do telewizora
jakosc jest ok.
Co nozna zrobic aby filmy ogladanie na monitorze byly normalne jakosci, moze
jakies inne oprogramowanie (dziwi mnie fakt, ze gra WingCommander, ktora
jest w komplecie leci w normalnej jakosci).
Prosze o pomoc

ToM
action_at_magic.ic.com.pl ICQ: 9102281
http://www.kki.net.pl/action