Re: Creative DVD - zla jakos obrazu.

Autor: Andrzej Machulec (a.machulec_at_rsw.pl)
Data: Thu 26 Nov 1998 - 19:35:42 MET

ToM wrote:

> Hejka
>
> Mam maly problem z odtwarzaniem filmow DVD
> Jakość odtwarzania na monitorze komputera jest bardzo słaba, (wrecz
> beznadziejna) obraz jest odtwarzany płynnie jednak jest rozmyty a
> kolory
> mało nasycone (mimo możliwości regulacji), po podlaczeniu do
> telewizora
> jakosc jest ok.
> Co nozna zrobic aby filmy ogladanie na monitorze byly normalne
> jakosci, moze
> jakies inne oprogramowanie (dziwi mnie fakt, ze gra WingCommander,
> [...]

W ostatnim Internecie (pismo komputerowe) jest opisana strona o DVD.
Musiałbym w domu sprawdzić namiary tej strony. Na stronie tej opisane sš
dostępne na naszym rynku modele DVD.Większość z nich o ile pamiętam
miała właśnie ten problem. Na monitorze obraz rozmyty lub nieostry a na
telewizorze wszystko w porzšdku.

Andrzej Machulec
mailto: a.machulec_at_rsw.pl