Plyta Asus 440BX i LDCM monitor

Autor: Rysiek Ziembicki (rysiekz_at_friko2.onet.pl)
Data: Thu 05 Nov 1998 - 20:37:15 MET

1. Właśnie kupiłem płytę Asus P2B i Celerona 300A_at_450MHz. Wszystko chodzi
stabilnie (np. Quake2, Unreal, MP3 itp) lecz mam poważny problem z
zprogramem dostarczonym wraz płytą główną do monitorowania systemu o nazwie
LDCM. Problem tkwi w tym, że po zainstalowaniu programu i restarcie systemu
wyskakuje błąd VFAT lub wyjątek krytyczny nr 05. Po zmiane taktowania zegara
na 300MHz i zainstalowaniu (nie przeinstalowaniu) systemu od nowa problem
nie ustępuje. Najdziwniejsze jest to że po zainstalowaniu na innym dysku
(Seagate 1 GB) systemu i programu wszystko jest OK (moj dysk to WDC 6.4 GB
UDMA2). Czy ktos sie spotkal juz z tym problemem? Czy jest na to jakis
sposób?

2. Po uruchomieniu LDCM monitora na dysku 1GB wyskakuje mi zawsze komunikat
ktory brzmi nastepujaco "THE CPU FAN, THAT IS USE TO COOL YOUR COMPUTER HAS
STOOPED FUNCTIONING" co jak przypuszcam oznacza, że nie pracuje wiatrak
systemowy. Czy jest to spowodowane tym że mam obudowę BIG AT i zasilacz z
ATX? moze jest jakis inny powod?

3. Do jakiej temperatury moze sie grzac processor. U mnie przy 300MHz - 35C
max, 450MHz - 38C max?

4. Czy jest jakis sposob aby odpalic karte grafiki mono HERCULES w Plycie
P2B? (W plycie ABIT TX z pentium dzialalo). Jest mi to potrzebne poniewaz
zajmuje sie programowaniem i drugi monitor podpiety do tejze karty sluzy mi
do podgladu kodu programu.

Za wszelkie rady i rozwiazania problemów z góry dziekuję.

RZ
rysiekz_at_friko2.onet.pl