Re: RC5 Contest

Autor: Jacek Fiok (j.fiok_at_students.mimuw.edu.pl)
Data: Thu 05 Nov 1998 - 20:34:36 MET

Dnia Wed, 04 Nov 1998 15:47:23 +0100, Łukasz Bromirski
<L.Bromirski_at_gazeta.pl> napisał:

>Mam pytanie, tylko do ludzi którzy partycypują w zabawie z łamaniem
>kodu RC5. Jak macie skonfigurowane maszyny i ile "wyciągacie" bloków
>w skali 24h?
2x C300A, jeden @375MHz, drugi @338. Odpowiednio 1050 i 950 Mkeys/sec;
1x ip200mmx_at_225 - 315kkeys/sec
1x ip120_at_133 - nie pamietam :)

Komputery dzialaja po kilka godzin dziennie. Praktycznie nie zdarza
sie wiecej niz 10h/dobe. Na moim domowym celeronku zdarza mi sie
odpalac gierki, wiec wynik jest jeszcze zanizony.

Do wakacji mialem tylko ip200mmx.
W wakacje bylo wolne.

W tej chwili mam average rzedu 105 kkeys/h, time working rzedu 150
dni, miejsce w 39. tysiacu - systematycznie sie poprawia, w ciagu
ostatnich 2 tygodni o jakies 14k :)))

>Widzę wyniki "individuals" po 4000-6000 kluczy przeszukanych dziennie
>i coś wydaje mi się, że pracuję dla tego "indywiduala" parę
>komputerów na raz......czy komuś z was udało się taki wynik uzyskać
>na jednym kompie? (jeśli tak, a nawet powyżej 1000, to mogę prosić
>na priva typ procka i system?)
Juz napisalem - C300A_at_375, 64MB RAM (bez znaczenia), Abit BH6.
Przy 450MHz wychodzi 1250kkeys.

Wiecej nigdy na oczy nie widzialem.

Jeszcze jakies pytania? ;)

Jacek Fiok, Warszawa
j.fiok_at_students.mimuw.edu.pl, jfiok_at_vlo.waw.pdi.net
http://vlo.waw.pdi.net/~jfiok/
ICQ UIN: 7860153 _____ Overclocking? Have fan! _____