Re: Plyta Asus 440BX i LDCM monitor

Autor: Marek Guevara Braun (marek_at_atm.com.pl)
Data: Fri 06 Nov 1998 - 13:07:13 MET

Rysiek Ziembicki wrote:

> 1. Właśnie kupiłem płytę Asus P2B i Celerona 300A_at_450MHz. Wszystko
> chodzi stabilnie (np. Quake2, Unreal, MP3 itp) lecz mam poważny
> problem z zprogramem dostarczonym wraz płytą główną do monitorowania
> systemu o nazwie LDCM.

Program jest bardzo fajny, ale strasznie spowalnia komputer (podobnie
jak PCprobe Asusa dostarczany na tej samej plytce CD co LDCM Intela)
Polecam PCprobe, tylko nie uruchamiany w autostarcie - byc moze bedzie
bardziej dopasowany niz produkt Intela.

> 2. Po uruchomieniu LDCM monitora na dysku 1GB wyskakuje mi zawsze
> komunikat ktory brzmi nastepujaco "THE CPU FAN, THAT IS USE TO COOL
> YOUR COMPUTER HAS STOOPED FUNCTIONING" co jak przypuszcam oznacza,
> że nie pracuje wiatrak systemowy.

Sprawdz czy wiatraczek procesora jest podpiety do zlacza CPU FAN na
plycie P2B - jesli go podpiales do innego (w sumie P2B ma 3 zlacza
do wiartaczkow) to program mysli ze nie dziala. BTW sprawdzales czy
dziala ?

Pozdrawiam,
Marek