Do posiadaczy plyty Intel 430TX "Ruffles"

Autor: Krzysiek K. (krzykor_at_zt.lublin.tpsa.pl)
Data: Thu 05 Nov 1998 - 18:49:32 MET

Witam.

Czy ktos probowal podkrecic procesor na ww plycie? Doszedlem jak zmienic
mnoznik, ale nie wiem, jak zmienic czestotliwosc magistrali. Na plycie
jest podane ustawienie zworek tylko dla 60 i 66. A 75 lub 83? Sa jakies
zworki ustawione przez producenta i nie wiadomo do czego sluza. W
dokumentacji pisze, zeby ich nie ruszac. Moze to wlasnie to?

Z gory dzieki za wszelkie porady.

Krzysiek

--------------55F4B8C382297BAA29627EF1

<HTML>
Witam.
<P>Czy ktos probowal podkrecic procesor na ww plycie? Doszedlem jak zmienic
<P>Z gory dzieki za wszelkie porady.
<P><I>Krzysiek</I></HTML>

--------------55F4B8C382297BAA29627EF1--