Re: Do posiadaczy plyty Intel 430TX "Ruffles"

Autor: Cooger (squadaq_at_box43.gnet.pl)
Data: Fri 06 Nov 1998 - 10:11:36 MET

Czy ktos probowal podkrecic procesor na ww plycie? Doszedlem jak zmienic
mnoznik, ale nie wiem, jak zmienic czestotliwosc magistrali. Na plycie jest
podane ustawienie zworek tylko dla 60 i 66. A 75 lub 83? Sa jakies zworki
ustawione przez producenta i nie wiadomo do czego sluza. W dokumentacji
pisze, zeby ich nie ruszac. Moze to wlasnie to?

    HTML ?

    pokombinuj - kiedys cos udalo mi sie na tym ustawic wiecej niz 66 (jesli
dobrze pamietam)

    zapisz sobie poczatkowe ustawienia zworek !!!

    Cooger

    p.s. mam nadzieje, ze nie poszlo to jako HTML ? kto tam outlooka wie ...