Re: Piętnuję wszystkich złodzieji oprogram owania

Autor: Creavis (creavis_at_friko.onet.pl)
Data: Thu 05 Nov 1998 - 13:46:58 MET

Highlander wrote in message <36415cd4.6343817_at_news.tpnet.pl>...

>Jakoś na Zachodzie musieli się wyjątkowo zdegenerować. Wystarczy
>zobaczyć jaki jest ruch w interesie na grupach w rodzaju alt.crack
>itp. Tam jest dopiero mnóstwo postkomuchów.

nie zadnych postkomuchow, tylko zwyklych komuchow-ilosc lewicujacych kretynow, ktorzy
twierdza ze kradna dla idei jest zastraszajaco wysoka na zachodzie....w zasadzie nic
dziwneg-w calej EU rzadza socjalisci....gdzie ten swiat podaza.....(tylko stany sie
jeszcze jakos trzymaja-ale tez juz pewnie niedlugo...)