Re: Piętnuję wszystkich złodzieji oprogram owania

Autor: Highlander (rhare_at_alpha.net.pl)
Data: Thu 05 Nov 1998 - 11:02:38 MET

On Thu, 5 Nov 1998 01:05:31 -0600, "Pszemol" <pszemol_at_polbox.com>
wrote:

>Jeszcze jeden z rzeszy degeneratów po erze komunizmu
>i hołdu "niczyjej" własności państwowej. Wszyscy przeciw
>firmom! Hurrraaa! Na krwiopijce- kapitalistę! Brak mi słów
>zdziwienia jak głęboko zrujnowana jest świadomość
>naszego społeczeństwa i poczucie prywatnej własności!
>Pszemol

Jakoś na Zachodzie musieli się wyjątkowo zdegenerować. Wystarczy
zobaczyć jaki jest ruch w interesie na grupach w rodzaju alt.crack
itp. Tam jest dopiero mnóstwo postkomuchów.

Z pozdrowieniami

rhare_at_alpha.net.pl
rhare_at_promail.pl