Re: Riva TNT

Autor: Kris (kris007_at_free.polbox.pl)
Data: Thu 05 Nov 1998 - 09:58:21 MET

> Nie wiem jakie masz wykształcenie (informatyk, elektronik) i być może
> wiesz o czym piszesz,ale dla mnie pismo PC Kurier jest jednym z
> najbardziej
> wiarygodnych

Wiara czyni cuda :-)

> którzy nie potrafią sformatować dyskietki)] tych, którzy nie czytają nic
> oprócz "Gamblera" itp.

Niestety nie czytam pism o grach. Więc nie mogę się wypowiadać.

> Sądzę, że kompetentnych!

Kolejny błąd :-)

> że nie jest to moje własne zdanie, (dużo ludzi pisze
> tu własne zdania na dany temat i opiera to na własnynym doświadczeniu i
> niestety małej wiedzy z czego często wynikają niezłe dowcipasy)

A jak myślisz dlaczego odpowiedziałem : "Taaak. Czytaj dalej i ... czekaj"?
Forma Twojej wypowiedzi była jednoznaczna. Wydajesz osąd własny a wspomagasz
się "gazetką".

Zamiast negować wiedzę innych sugeruję wzbogacić własną.

Kris.