Re: Riva TNT

Autor: Kris (kris007_at_free.polbox.pl)
Data: Thu 05 Nov 1998 - 09:49:51 MET


> > PS. Jak Ci się gra w Unreal? I od kiedy? :-)
> erm, na p2-333_at_375 (5x75) i diamondzie viperze v550 unreal 2.18 tez chodzi
> baaaaardzo slabo. czasami rwie nawet przy 640x480/32bpp. pod d3d, bo pod
> opengl'em to sie wogole kaszani. za to nfs3 pomyka w 800x600/32bpp bardzo
> milutko i wyglada imho lepiej niz na v2.....

Viper 550
1. Unreal 2.18: D3D płynność do 1280x1024 16bit lub 960x720 32bit ale kultura gry na
max 800x600x16. Na OpenGL w 640 i 800 bez bólu (nic się nie kaszani) ale chodzi
wolniej niż na D3D i gorzej wygląda. OpenGL powyżej 800x600 nie daje się u mnie na
2.18 odpalić.
2. NFS3: jak toto odpaliłeś na 32bit?

Pozdrawiam.
Kris.



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 17:48:28 MET DST