Re: Riva TNT

Autor: event horizon (nth_at_dione.ids.pl)
Data: Tue 03 Nov 1998 - 20:15:21 MET

Kris <kris007_at_free.polbox.pl> wrote:

> Taaak. Czy kolega w ogóle testował osobiście kartę na TnT? Bo coś mi się wydaje,
> że nie bardzo. Również zdumiewa miłość do STB Velocity 128. Testowałem
> kilkanaście i 1/10 poszła na szynie AGP 83MHz. I innych przyjemnościach nie
> wspomnę. Masz tym ciekawszy sprzęt, że na P II 300MHz Riva osiąga tą samą
> prędkość jak na P II 450MHz (sprawdzałem osobiście:- 1% w grach). I jeśli
> miałbym już ją komuś polecić (Riva 128) to od STB trzymajcie się daleko. Nie
> zaobserwowałem żadnego problemu ze sterownikami TnT (wiekszego niż najnowsze do
> [...]

erm, na p2-333_at_375 (5x75) i diamondzie viperze v550 unreal 2.18 tez chodzi
baaaaardzo slabo. czasami rwie nawet przy 640x480/32bpp. pod d3d, bo pod
opengl'em to sie wogole kaszani. za to nfs3 pomyka w 800x600/32bpp bardzo
milutko i wyglada imho lepiej niz na v2.....

--
               					      nth/lunarshake
                                             never named...  event horizon