Re: ATI 3D RAGE PRO AGP 8MB - PYTANIE

Autor: Volcano (jacekjan_at_friko.onet.pl)
Data: Mon 02 Nov 1998 - 22:54:29 MET

Vitam
Musisz oczywiscie kupic naped dvd (np LG 550pln) ;))))
Na pII333/64mb chodzi b ladnie. Nie jest to ideal, czasami przeskoczy obraz,
ale zaoszczedzasz xxx(?) zlociszy. Ja tez mam taka karte i zostawie ja na
razie i poczekam az sie sytuacja rozwinie (tj wejdzie Tnt na 0,25 mikrona -
chyba wiosna 1999). W Q2 to na ati grac sie nie da ;). Ale na Final reality
chodzi b. ladnie.

Volcano
jacekjan_at_friko.onet.pl

--