Re: Śmieci w gierkach

Autor: Harry (gjedrasi_at_friko6.onet.pl)
Data: Wed 04 Nov 1998 - 13:57:14 MET

>Z opisu wyglada na typowy przypadek przetaktowanego voodoo.

Bez względu na to czy podkręcany (SST_GRXCLK=56) czy nie: zawsze to samo.
Dzieje się tak odkąd mam nową płytę główną (Abit BH6), procka (PII333)
oraz pamięci (1x64 MB 10 ns).
Na wcześniejszym sprzęcie (Abit TX5 + P233MMX) było OK (były też wtedy
oryginalne sterowniki do akceleratora - od producenta).
Może to wina tych pamięci? Ale to by było dziwne, bo mam procka
ustawionego jako 5x66.
Dziś i tak wymieniam pamięci na 8 ns, tak więc niedługo będę wiedział.

pozdrowienia
Harry

  Grzegorz Jedrasik
  harry_at_promail.pl