Re: Śmieci w gierkach

Autor: Fachman (fachman_at_friko.onet.pl)
Data: Tue 03 Nov 1998 - 22:41:18 MET

>Mam problem, a mianowicie podczas grania w
>Quake2, Unreal, Halflife pojawiają mi się
>czasem dziwne tekstury na ścianach, podłodze
>i suficie, np. część ściany jest czarna lub
>w czarno-czerwone paski.
>Dodatkowo podczas uruchamiania gier pojawiają
>mi się cztery równo rozmieszczone w poziomie
>prostokąty wielkości 1x4 cm.
>Nie wiecie co to może być?
>Jak temu zaradzić?
>(nfs3 chodzi OK).
Z opisu wyglada na typowy przypadek przetaktowanego voodoo. Jesli nic nie
robiles z Autoexec.bat gdzie powinienes znalezc linijke
SET GRXCLK= jesli jej nie masz to twoj chip pracuje na czestotliwosci
nominalnej czyli 50MHz a to oznacza ze masz zwalona karte.Rozwiazaniem
chwilowym jest ustawienie na 48 (wpisujesz to za znakiem =)

Pozdrawiam