Re: gadanie po sieci

Autor: Piotr Wrzosek (roszcz_at_box43.gnet.pl)
Data: Wed 04 Nov 1998 - 11:22:59 MET

On Wed, 04 Nov 1998 07:55:03 GMT, "Piotr Tomczak"
<sector_at_zapis.net.pl> wrote:

>Czy ktos zna jakis dobry i maly programik do prowadzenia rozmow (glosem) po
>sieci IPX?
>Mam Netmeeting (czy jak to sie tam pisze) i nie pokazuje mi protokulu IPX!!
>mimo , ze tylko ten mam zainstalowany!
>W pracy ta sama wersja mi widzi IPX! Nie wiem jak na to wplynac.
>Moze jednak znacie jakis inny i mniejszy program do tego.

Kiedys tez poszukiwalem czegos takiego, ale znalazlem tylko
Netmeeting...
A ten to prowadzenia rozmowy glosowej WYMAGA TCP/IP i nie pojdzie na
IPX... - w nim przez ipx'a mozesz jedynie pisac, wspolurzytkowac
itp...
W pracy sprawdz czy masz protokol IPX zainstalowany, i czy jest
zaznaczony do wykorzystywania w neetmecie.

Pozdrawiam!
Piotr Wrzosek
roszcz_at_box43.gnet.pl