Re: K6/2 czy P II ???

Autor: Wojciech Sonicki (wojtek_at_tl.krakow.pl)
Data: Wed 04 Nov 1998 - 09:11:49 MET

Moim zdaniem los zarówno plyt Super-7 jak Slot-1 jest przesadzony zastapi je
Slot-A (AMD) i Slot-2 (Intel), natomiast jesli chodzi o rozbudowe to
perspektywa jest podobna dla obu firm. Intel skonczyl Slot-1
i procesorem PII-450MHz i nic wiecej nie zrobi a AMD dorobi jeszcze do K6-2
do 450MHz i moze przejdzie na K6-3
Tak wiec lepiej kupic cos taniego i dobrze chodzacego np (K6-2 350, SDRAM
100MHz, FIC VA-503+) z mozliwoscia zmiany procesora, a reszte pieniedzy
przeznaczyc na dobra karte graficzna niz pchac sie w drogie zestaw bez
wiekszej przyszlosci bo i tak za rok moze dwa bedziecie to chcieli zmienic
na cos lepszego.
To jest oczywiscie tylko moje zdanie i nie chce nadepnac na odcisk
zwolenikom Intela. Mam sam problem z decyzja co wybrac i w decyzji pomagaja
mi spadajace ceny procesorów AMD (37-40 %)

Marek Majewski napisał(a) w wiadomoœci: ...

> [...]
II