Re: TyPsa znowu kręci, albo w Łodzi jest taniej

Autor: Harry (gjedrasi_at_friko6.onet.pl)
Data: Wed 04 Nov 1998 - 10:12:50 MET

>A ja myslalem, ze impuls kosztuje 23 grosze z VAT, czyzby sie cos
>zmienilo?

I kosztuje dalej 23 gr. Jak sobie podzielisz 23 gr przez 3 to wyjdzie Ci
7,66 gr za min. A jak teraz chcesz o tym komuś powiedzieć, to nie mówisz
mu o jakichś tam setnych częściach grosza (bo przecież nie mamy u nas
setnych części groszy) tylko o całościach, bo lepiej brzmi. I tyle.
To taki chwyt. Zresztą całkiem niezły, bo dużo lepiej brzmi 7gr/min niż
23gr/impuls. Niektórzy się na to łapią.

pozdr.
Harry

  Grzegorz Jedrasik