Re: K6/2 czy P II ???

Autor: Jacek_M (jackysky_at_polbox.com)
Data: Wed 04 Nov 1998 - 12:00:57 MET

Wojciech So?nicki wrote in message <9q5p17.1e.ln_at_karolina.tl.krakow.pl>...
> [...]
>perspektywa jest podobna dla obu firm. Intel skonczyl Slot-1
>i procesorem PII-450MHz i nic wiecej nie zrobi a AMD dorobi jeszcze do K6-2
>do 450MHz i moze przejdzie na K6-3
>Tak wiec lepiej kupic cos taniego i dobrze chodzacego np (K6-2 350, SDRAM
>100MHz, FIC VA-503+) z mozliwoscia zmiany procesora, a reszte pieniedzy
>przeznaczyc na dobra karte graficzna niz pchac sie w drogie zestaw bez
>wiekszej przyszlosci bo i tak za rok moze dwa bedziecie to chcieli zmienic
>na cos lepszego.
>To jest oczywiscie tylko moje zdanie i nie chce nadepnac na odcisk

Czesc !
Szanuje Twoje zdanie i zaznaczam,ze nie jestem zwolennikiem Intela.
Jestem raczej zwolennikiem lidera ,ktorym byl, jest i bedzie Intel.Ale to
juz inna historia. Zastanawia mnie tylko na jakiej podstawie wyglaszasz tak
autorytatywne texty :
>Intel skonczyl Slot-1
>i procesorem PII-450MHz i nic wiecej nie zrobi
   Pracujesz moze dla Intela ??? :)
Z informacji prasowych wynika ,ze Intel bedzie produkowal procesory pod
Slot1 do 2000 r. Oznaczac to moze ,ze po "lekkim" podkreceniu "peknac" moze
jakies 800 MHz ,ale do tego potrzeba bardzo dobrej plyty ,takiej jak Asus
P2B.
Co do Slot-u2 to nie mysl ,ze kosztujacy dzis 12000zl Xeon bedzie do
kupienia na przyszle wakacje za 1200 zl. Intel wreszcie wprowadzil
segmentacje rynku.Wprowadzane beda procesory z gory przeznaczone na dany
rynek ( serwerow, userow itp.) Bedzie je dzielila roznica mozliwosci ale i
znaczna roznica cen. Zaleta tego rozwiazania bedzie to,ze nie bedziemy
musieli czekac na kolejna obnizke cen by na szybszym procu pograc w
najnowsza gre tylko spokojnie kupimy za sensowne pieniadze proc przeznaczony
glownie do gier. Nikt nie napisze np.gierki pod Xeona ,bo bedzie wiedzial
,ze jest to proc do serwerow itp. a nie dla zwyklego usera.
O AMD i socket 7 sie nie wypowiadam ,bo ta technologia mnie zupelnie nie
interesuje.

Pozdrawiam
Jacek