Re: Riva TNT

Autor: Kris (kris007_at_free.polbox.pl)
Data: Mon 02 Nov 1998 - 12:48:19 MET

Taaak. Czy kolega w ogóle testował osobiście kartę na TnT? Bo coś mi się wydaje,
że nie bardzo. Również zdumiewa miłość do STB Velocity 128. Testowałem
kilkanaście i 1/10 poszła na szynie AGP 83MHz. I innych przyjemnościach nie
wspomnę. Masz tym ciekawszy sprzęt, że na P II 300MHz Riva osiąga tą samą
prędkość jak na P II 450MHz (sprawdzałem osobiście:- 1% w grach). I jeśli
miałbym już ją komuś polecić (Riva 128) to od STB trzymajcie się daleko. Nie
zaobserwowałem żadnego problemu ze sterownikami TnT (wiekszego niż najnowsze do
Rivy 128) a możliwości TnT w porównaniu do R128 są nieporównywalnie większe.

Kris.

PS. Jak Ci się gra w Unreal? I od kiedy? :-)