Re: CD-ROM - Szybka odp. (ASUS i PIONEER)

Autor: Jacek Jodziewicz (jadzwing_at_friko5.onet.pl)
Data: Tue 03 Nov 1998 - 18:37:46 MET

> Jak najszybciej musze kupic cdika, chcialem kupic Pioneera x35 slot-in albo
> asusa x40
> JEsli ktos ma dane dot. zciagania trackow dot tego drugiego(speed) to prosze
> o szybka odpoiwedz. Chodzi mi tez o o awaryjnosc - slyszalem ze pioneery
> psuja sie zadko a co z Asusami?
> Czy istnieje ASUS UDMA? Jesli tak to jaki ma speed i jaki symbol?

Jeżeli Pioneer to chyba 36x o oznaczeniu DR-A14S. Posiadam ten model dopiero
miesiąc lecz intensywnie testując do tej pory nie miałem żadnych problemów z
odczytem jakielkolwiek płyty (CD-ROM, audio, CD-R, CD-RW multisession).
Dodatkowo spostrzegłem, że niezależnie od nośnika Pioneer ma bardzo krótki czas
dostępu do płyty.
Technologia slot-in wydaje się być praktyczna (poza tym fajny bajer :-)))

patrz również inne posty:
Re: Jaki cd-rom? (sir Grisha) ad. ASUS 40x
Re: Jaki CD-ROM? (Marcin Rzóska) ad. Pioneer i Asus

pozdrawiam
Jacek Jodziewicz

P.S. ASUS 36x i 40x obsługują właśnie UDMA.