Re: CD-ROM - Szybka odp. (ASUS i PIONEER)

Autor: Jack the Ripper (borjak_at_polbox.com)
Data: Thu 05 Nov 1998 - 15:47:55 MET

Seba napisał(a) w wiadomości: <363f3590.0_at_news.vogel.pl>...
>Hej
>Jak najszybciej musze kupic cdika, chcialem kupic Pioneera x35 slot-in albo
>asusa x40
>JEsli ktos ma dane dot. zciagania trackow dot tego drugiego(speed) to
prosze
>o szybka odpoiwedz. Chodzi mi tez o o awaryjnosc - slyszalem ze pioneery
>psuja sie zadko a co z Asusami?
>Prosze o rade ktorego wybrac?
>Czy istnieje ASUS UDMA? Jesli tak to jaki ma speed i jaki symbol?
>
>Pozdrawiam

Ja mam w robocie ASUS-a 34x (CD-S340). Obsługuje on UDMA więc podejrzewam że
szybsze modele też. ASUSA 40x nie testowałem lecz gorąco polecam Ci ASUSA
34x - czyta wszystkie płyty przy rewelacyjnym transferze. Mam w pracy
kilkanaście napędów CD (Sony,Goldstar-LG,Samsung,CyberDrive,Sanyo oraz za
przeproszeniem Philips) i dla mnie ASUS przewyższa wszystkie o klasę.
Pozdrawiam
Kuba borjak_at_polbox.com