Re: Omijanie blokady mnoznika w P2?

Autor: Vindex (vindex_at_friko.onet.pl)
Data: Tue 03 Nov 1998 - 18:37:07 MET

On Tue, 3 Nov 1998 17:43:00 +0100, Wojciech Giersz
<chektor_at_polsl.gliwice.pl> wrote:

>Powiedzmy, ze uchyle sie od odpowiedzi :)

No comments :))))

>Przynajmniej sie czegos naucza, nie beda potem smiecic pytaniami "ktory
>pin w PII trzeba ulamac, zeby sie dal podkrecic?" :))

Jasne - bo ich P2 juz nie bedzie mial zadnych pinow :)))) Za to byly
by pytania "czy jak odwroce ten tranzystor to bedzie OK?" albo "Jak to
wszystko poskladac zeby chodzilo 2 razy szybciej?" :))))

>Nie podoba mi sie, a juz za pozno na zmiany :)

Obawiam sie ze wiekszosc takich uczelni by Ci sie nie podobala. Na tle
innych Politechnik Slaska wyglada nienajgorzej

>A, to juz wiemy na czym stoimy :). Ktory rok? No, piaty. Juz niewiele
>zostalo i bardzo dobrze.

No coz - skoro przeszedles modelke i tele to naprawde niewiele bedzie
Cie w stanie ruszyc :)

>Chektor

Pozdrowienia

Vindex