Re: Odp: Odp: Idt Winchip w Lodzi

Autor: ChesterEM (chester_at_wkosmos.kki.net.pl)
Data: Tue 03 Nov 1998 - 13:09:35 MET

Michał Zielinski napisał(a) w wiadomoœci: ...

> [...]
>zagadnienie, pamietasz? Chodzilo mi o to , ze aby dowiedziec sie czy
>sprzedaja Abity z czujnikiem temperatury musialem wytlumaczyc Panu
>Serwisantowi po kolei co to jest czujnik temperatury, gdzie on jest, jak
>dziala,(ze sie nie podlacza czujniak na kablu do gniazdka na plycie), co to
>jest EISCA Fan itp. Pan mial mgliste pojecie, w koncu dostalem plyte do
>reki, do sprawdzenia samemu. Abita wtedy nie kupilem. Dwa miesiace pozniej
>kupilem zreszta w Bazie rzeczony EISCA Fan. I to wszystko, co wcale nie
>znaczy,ze jak bede kupowal Abita BH6 to nie zajrze do Bazy.

Tak przypominam sobie.
Nie bede bronil serwisanta z Lodzi (mógl poczytac manuala) ale nadal
nie widze zwiazku pomiedzy stwierdzeniem

>Nie polecam nikomu Bazy
od momentu próby nabycia tam plyty glównej Abit TX5."

Nikt jak sam napisales nie robil Ci trudnosci w nabyciu tej plyty,
nikt tez nie wcisnal Ci knota, nie próbowal oszukac, naciagnac
itp. Nie robiono Ci trudnosci z reklamacja, wymiana, naprawa,
zatem powyzsze stwierdzenie uwazam za lekko przesadzone.

Chester E