Re: Odp: Odp: Idt Winchip w Lodzi

Autor: Michał Zielinski (zielinski_at_ckzeto.com.pl)
Data: Tue 03 Nov 1998 - 20:37:34 MET

> Nikt jak sam napisales nie robil Ci trudnosci w nabyciu tej plyty,
> nikt tez nie wcisnal Ci knota, nie próbowal oszukac, naciagnac
> itp. Nie robiono Ci trudnosci z reklamacja, wymiana, naprawa,
> zatem powyzsze stwierdzenie uwazam za lekko przesadzone.

Jezeli tak to przepraszam(i obiecuje wiecej tego nie robic). Nota bene
wyszlo mi to na zdrowie, bo nabylem Chaintecha do ktorego moge wlozyc K6-2 ,
a do abita nie.

Pozdrowienia

Michal Zielinski zielinski_at_ckzeto.com.pl ( Lodz)

Odpowiadajac usun REMOVE_ME z adresu
Microsoft Windows 95:
               What do I have to fix today?