Re: Odp: Odp: Idt Winchip w Lodzi

Autor: Michał Zielinski (zielinski_at_ckzeto.com.pl)
Data: Mon 02 Nov 1998 - 22:42:19 MET

> Nie opisujesz.
> Rzuciles bezpodstawnym jak dotad oskarzeniem.

W okolicach listopada zeszlego roku obgadalismy dokladnie cale to
zagadnienie, pamietasz? Chodzilo mi o to , ze aby dowiedziec sie czy
sprzedaja Abity z czujnikiem temperatury musialem wytlumaczyc Panu
Serwisantowi po kolei co to jest czujnik temperatury, gdzie on jest, jak
dziala,(ze sie nie podlacza czujniak na kablu do gniazdka na plycie), co to
jest EISCA Fan itp. Pan mial mgliste pojecie, w koncu dostalem plyte do
reki, do sprawdzenia samemu. Abita wtedy nie kupilem. Dwa miesiace pozniej
kupilem zreszta w Bazie rzeczony EISCA Fan. I to wszystko, co wcale nie
znaczy,ze jak bede kupowal Abita BH6 to nie zajrze do Bazy.
Pozdrowienia

Michal Zielinski zielinski_at_ckzeto.com.pl ( Lodz)

Odpowiadajac usun REMOVE_ME z adresu
Microsoft Windows 95:
               What do I have to fix today?