Re: Fałszywy wirus WIN A HOLIDAY

Autor: Tristan Alder (smiejek_at_alder.w.pl)
Data: Tue 03 Nov 1998 - 11:41:47 MET

Dnia 2 Nov 1998 13:24:13 GMT "Marcin Frankowski" <ab_at_anti.spam.com>
pisze:

>Do wszystkich, którzy otrzymają ,,ostrzeżenie" o wirusie kasującym
>wszystkie pliki na dysku twardym, a przenoszonym e-mailem pod tytułem ,,Win
>a holiday": najlepiej skasujcie te ostrzeżenie. Zarówno Symantec (Norton
>Antivirus, http://www.symantec.com/avcenter/mrg/win.a.holiday.html ) jak i
>McAfee i Dr Solomon (
>http://www.nai.com/services/support/hoax/win_holiday.asp ) stwierdzają
>jednoznacznie, że to jest fałszywe ostrzeżenie. Na pewno nie należy
>komukolwiek wysyłać tego ,,ostrzeżenia"!!!

A jednak jest taki wirus. :-) Polega na tym, że banda, bez obrazy,
idiotów wysyła tony spamu z fałszywymi ostrzeżeniami. Autor wirusa
łapska zaciera, bo udało mu się wygenrować masę ruchu w Sieci, z czego
część pociąga za sobą koszty modemowców.

--
 Tristan hrabia Alder
 Kiedy oni powiedzieli "A" - Ja pomyślałem "Mercedes"