Re: Fa³szywy wirus WIN A HOLIDAY

Autor: Eugeniusz (eugen.taranov_at_muc.cablesurf.de)
Data: Tue 03 Nov 1998 - 19:43:02 MET

Tristan Alder wrote:

> A jednak jest taki wirus. :-) Polega na tym, ¿e banda, bez obrazy,
> idiotów wysy³a tony spamu z fa³szywymi ostrze¿eniami. Autor wirusa
> ³apska zaciera, bo uda³o mu siê wygenrowaæ masê ruchu w Sieci, z czego
> czê¶æ poci±ga za sob± koszty modemowców.
>
> --
> Tristan hrabia Alder
>
> Kiedy oni powiedzieli "A" - Ja pomy¶la³em "Mercedes"
> Kiedy jednak szef powiedzia³ "Wyp³ata" - Ja pomy¶la³em "rower".

Dziwi mnie inna sprawa. Za moja obecnosc na listach takiego rodzaju
"ostrzezenia" pojawiaja sie prawie z regularnoscia szw. zegarka, ajednak
znajduja sie jeszcze ludzi co na to reaguja. Ja tez dostalem dzisiaj az
dwa takich ostrzezenia i jak spojrzalem, kto to do mnie wyslal, to
zlapalem sie za glowe - listowicze co juz duza dluzej siedza na newsach.

Eugeniusz