Re: Wirus przez WWW jest mozliwy. Re: 25 sek. temu w Trojce o Win A Holiday

Autor: Wojciech Giersz (chektor_at_polsl.gliwice.pl)
Data: Tue 03 Nov 1998 - 10:59:12 MET

> jest, wszystko zależy od tego JAK zawartość zinterpretuje czytnik a
> także JAK użyje jej czytelnik

Uff..szkoda gadac.

> masz rację ... ale tylko w tym, że zalaczniki kwalifikują się jako
> zalaczniki,

Dalej polecam RFC.

> reszta nie jest prawdą, email to list elektroniczny w jakimś formacie,
> najczęściej spotykanym, lecz nie jedynym jest plain/text, innym często
> spotykanym jest html/text, w ogólności jest to przesyłka
> multipart/alternative, której poszczególne części zawierają pocztę w
> różnych alternatywnych formatach, jeszcze ogólniej poczta to sposób
> przesyłania informacji, to co przesyłamy nazywamy pocztą tylko w tym
> kontekście, zrozumiałe więc, że tradycyjne przesyłki multipart/mixed
> zawierające załączniki też SĄ pocztą

Nie ma to jak konstruktywne wyjasnienie...Dobra, wiec rozumiem, ze od
dzisiaj slesz swoje maile w htmlu, najlepiej jeszcze je zuuencoduj i slij
jako zipy. Polecam. ROTFL. Najlepiej zacznij juz dzisiaj od
pl.comp.pecet.

> jak widać proste ... ale ty o tym nie miałeś zielonego pojęcia

To sie tak spytam - jaki masz nazwijmy to "staz" w sieci? Wiecej niz
tydzien?

> ta, szczególnie, że unixowy root w założeniach ma prawa wykraczające
> poza zdrowy rozsądek, wystarczy wskazać nt, w którym nawet
> administrator w założeniach nie ma praw do pewnych rzeczy

Napisalem gdzies, ze jestem administratorem? NT? A nie mow mi o NT, bo to
jest jakis zart,a nie system.

> ale to po unixem bo w innych systemach nie ma już takich dziwactw,
> kompletnym bezsensem jest by prostym wysłaniem tekstu na ekran dało
> się zrobić z niego nieużyteczną sieczkę

Jezu, ale z Ciebie burak (przepraszam, ale nie zdzierzylem). A
chociazby DOS? Zreszta "prostym wyslaniem tekstu" nie zrobisz z ekranu
sieczki. Zreszta, co Ci bede tlumaczyl, i tak nie zrozumiesz.
Chektor
......chektor_at_zeus.polsl.gliwice.pl...chektor@malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl.
..............Voice.+48-032-2312060...URL:http://www.polsl.gliwice.pl/~chektor
...................."Zyje sie raz. Potem sie juz tylko straszy."..............