Re: Wirus przez WWW jest mozliwy. Re: 25 sek. temu w Trojce o Win A Holiday

Autor: Andrzej Bort (bort_at_silesia.pl)
Data: Tue 03 Nov 1998 - 11:17:25 MET

In pl.listserv.polip Baba Naga <babuszka_at_free.polbox.pl> wrote:

> ale to po unixem bo w innych systemach nie ma już takich dziwactw,
> kompletnym bezsensem jest by prostym wysłaniem tekstu na ekran dało
> się zrobić z niego nieużyteczną sieczkę

I to nie wszędzie. Są bowiem mailery, które robią to poprawnie
 Problem w tym, że pine jest badziewnie napisany. W docu jest napisane,
że sporo rzeczy zostało wziętych z Elm'a. Takie spartolenie sprawy
widziałem tylko raz: NT na Alphę made by MS.

Za to są systemy, gdzie _KAŻDY_ może odpalać dowolne programy z sieci
(javascript, applety Javy, kontrolki ActiveX itp, itd), które to bez
żadnego ostrzeżenia zrobią mu sieczkę z z dysku.
To ja już wolę Unixy (czy Linuxa) ;-)

Follow-up to: tam gdzie powinno.

--
-- Andrzej Bort  Centrum Komputerowe Politechniki Śląskiej, Gliwice, Polska
-- e-mail:   bort_at_zeus.polsl.gliwice.pl     Office phone: (+48-32) 37-15-69